Posted on

Ohjaamo Helsingin asiakkaat tyytyväisiä saamaansa palveluun

Ohjaamo Helsinki mittaa asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti. Asiakastyytyväisyyskyselyymme voivat vastata kaikki Ohjaamo Helsingissä asioivat neuvontapisteellämme. Vuonna 2018 kesäkuun loppuun mennessä asiakastyytyväisyyskyselyyn oli vastannut 530 asiakastamme suomen tai englannin kielellä.

Kyselyssä kysymme asiakkailtamme tyytyväisyyttä palveluun asteikolla 1-10 sekä todennäköisyyttä suositella palvelua kaverille samalla asteikolla. Mittaamme myös sitä, mistä kanavista Ohjaamo Helsingistä on saatu tietoa ja onko vastaaja käynyt Ohjaamo Helsingissä aiemmin.

Mittausjaksolla Ohjaamo Helsingille annttujen arvosanojen kuukausittaiset keskiarvot olivat välillä 9,2-9,6/10. Ohjaamo Helsinkiä suositeltaisiin kaverille kuukaudesta riippuen 9,1-9.7/10 todennäköisyydellä. Suosittelun todennäköisyydestä laskettu NPS (Net Promoter Score) oli Ohjaamo Helsingillä mittausjaksolla yhteensä 76,8, mitä voi pitää loistavana tuloksena.

Suurin osa kyselyyn vastaajista oli kuullut Ohjaamo Helsingistä jonkin toisen palvelun työntekijältä tai kaverilta tai sisarukselta. Vastaajista hieman yli puolet, 319, oli käynyt aikaisemmin Ohjaamo Helsingissä.

Asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella Ohjaamo Helsingin tarjoamiin palveluihin ollaan kiitettävän tyytyväisiä ja palvelua voidaan myös suositella kaverille. Tästä on hyvä jatkaa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *